Netflix is For The Culture | Straight from the Hart | Laugh Out Loud Network

  Pregleda 25,819

LOL Network

Prije 2 mjeseci

Recently it's been announced that Netflix will be airing some of our old favorite tv shows like Moesha, Girlfriends and a few others. The big question is, are you binging them day one? The Plastic Cup Boyz talk about what shows are coming back and what shows they'd like to see on Netflix. All new Straight from the Hart (Zoom) Edition coming your way!
It's all about real life and laughs on Straight From The Hart. Every week on the LOL Network channel on SiriusXM channel 96.
#StraightFromTheHart #SFTH #SiriusXM
SUBSCRIBE▶︎bit.ly/SubscribeLOL

FOLLOW THE FUNNY:
Facebook▶ bit.ly/LOLNetwork-FB
Twitter▶ bit.ly/LOLNetwork-TW
Instagram▶ bit.ly/LOLNetwork-IG
HRpost▶ bit.ly/LOLNetwork-HRpost
Snapchat▶ LOLNetwork
Official Website▶ www.laughoutloud.com

Laugh Out Loud is a comedy brand and multi-platform network founded by the world’s top comedian Kevin Hart. Through his network, Hart delivers his vision for the future of comedy: social, mobile, multicultural and seriously funny. From stand-up legends to globally-recognized digital influencers, Hart and LOL curate comedy’s boldest voices to produce original scripted and unscripted series, stand-up specials, live broadcasts and special events. Hart brings the groundbreaking social-first strategy that earned him 100 million+ followers to Laugh Out Loud, with one core mission: keep the world laughing. Dope Comedy. Delivered Daily. Always On. Always Loud. Directly from Kevin Hart and his hand-picked crew of comedic rockstars.

Komentari
favorite09
favorite09 Prije mjesec
I want My Wife and Kids to be on Netflix
FLORIDA-BOY
FLORIDA-BOY Prije 2 mjeseci
sister sister is disney so no netflix wont have exclusive rights lol
db boss
db boss Prije 2 mjeseci
Hahaha that to sister...sister..... yoo if you male something when you was young made you turn on b4 u could get to xxx stuff... 90s babies and down... there maybe was 1 computer In the house and internet wasnt popin
Guapzilla Dinero
Guapzilla Dinero Prije 2 mjeseci
Facts Black Invented...Viacom owns BET
Occasio Gee
Occasio Gee Prije 2 mjeseci
Can we appreciate Rachel True from Half & Half. She still bad.
Message from Monnie
Message from Monnie Prije 2 mjeseci
Netflix: *streams positive shows with black women* Wayne: *complains about every show and talks about how he wouldn't watch them* Also Wayne: *plugs shows with no black women and black folks going to jail* I wish y'all would turn his motherfucking mic off. He's always here to give PMS views. Ugh, every single time. He's either in a mood or has something annoyingly negative to say.
Fahad Alghamdi
Fahad Alghamdi Prije 2 mjeseci
If it was WED, it'd be racist. Why is that black ppl?
Fahad Alghamdi
Fahad Alghamdi Prije 2 mjeseci
Bet is owned by a white lady, which means whites are not racists. I bet no black lady nor black guy would make a channel for white ppl
Kia Mackenzee
Kia Mackenzee Prije 2 mjeseci
Where’s kevinnnnn
April B
April B Prije 2 mjeseci
Man idgaf what nobody say, Naim is fine as hell. And I love his laugh😍
davina o
davina o Prije 2 mjeseci
6:25 Wayne’s remarks 💀💀💀
Jeremy Logan
Jeremy Logan Prije 2 mjeseci
If Kev aint in it it boring as hell
NitoNova
NitoNova Prije 2 mjeseci
I'd watch The Practice or In Living Color
Gaining Ground
Gaining Ground Prije 2 mjeseci
I'd bring back the James Davis show!! .. Shout out to James Davis and Kevin's future work.
Swift Myst
Swift Myst Prije 2 mjeseci
What's up with Martin though?
Christopher Lopez
Christopher Lopez Prije 2 mjeseci
Shows smoother and better when Kevin is quiet!
Syretha Shirley
Syretha Shirley Prije 2 mjeseci
I love their engagement lol. Didn't even miss kev lol loved it
dondre pusey
dondre pusey Prije 2 mjeseci
BET aint black owned👎🏿
Lorenzo Graham
Lorenzo Graham Prije 2 mjeseci
any network that adds Martin on there they automatically winning
Charles Mr. Emoji Eley
Charles Mr. Emoji Eley Prije 2 mjeseci
🤣🤣🤣
Wyatt G
Wyatt G Prije 2 mjeseci
Y’all are actually better without Kevin.....🤷🏾‍♂️
Jack Leone
Jack Leone Prije 2 mjeseci
The show Cheers: "sometimes you wanna go where everybody knows your name Also Cheers: zero black ppl on the show. ZERO
Keabetswe Ntuli
Keabetswe Ntuli Prije 2 mjeseci
🤣🤣🤣
Murdoc Mcoy
Murdoc Mcoy Prije 2 mjeseci
FUKIN MARTIN IN LIVING COLOR JAMIE FOX THE WAYANS BRO STEVE HARVEY SHOW
Girl
Girl Prije 2 mjeseci
Netflix need to bring MARTIN Wayne, HULU already have The Game
Steven McClain
Steven McClain Prije 2 mjeseci
Wayne look at him now doing lines 😂😂😂😂
MrBuliths
MrBuliths Prije 2 mjeseci
Half & Half was on UPN
Ra Ri Can Eat
Ra Ri Can Eat Prije 2 mjeseci
I'm wit Wayne I love LAW and Order SVU best show on TV I've learned what loyalty really is watching that show
Tonia T
Tonia T Prije 2 mjeseci
They can bring back The Wire! That detective show w Jill Scott. That was real good 😃
Hamtastik
Hamtastik Prije 2 mjeseci
This is the most I have seen Wayne engaged like this. I like when Wayne is engaged because he seems naturally funny vs comic funny
Message from Monnie
Message from Monnie Prije 2 mjeseci
Engaged in insulting positive shows about black women. So that speaks volumes.
Tywanna Grice
Tywanna Grice Prije 2 mjeseci
I think Wayne don’t really like Kev so when he is on it he just sit back n try to figure out ways to take Kev out without getting caught
Dominique Ballou
Dominique Ballou Prije 2 mjeseci
Whoever gets Martin and Fresh Prince making 100mil in 2 weeks
Afro Rican
Afro Rican Prije 2 mjeseci
And the Wayans bros
Peycreative
Peycreative Prije 2 mjeseci
HBO max got Fresh Prince
Jack Leone
Jack Leone Prije 2 mjeseci
BET plus really dropped the ball. If they had gotten Martin, Wayans Bros., Fresh Prince.....
Dominique Ballou
Dominique Ballou Prije 2 mjeseci
Netflix in debt millions, so how they paying for these rights🤔
NopeNot4It
NopeNot4It Prije 2 mjeseci
Credit buys everything
Zack Walters
Zack Walters Prije 2 mjeseci
Investors who may or may not get their money back 😂
E Lewis
E Lewis Prije 2 mjeseci
I need Netflix to get Martin, The Wayans Brothers, and Living Single.
Marqo NS
Marqo NS Prije 2 mjeseci
"In Living Color" would have subscriptions thru the roof!!!
KIA TRU
KIA TRU Prije 2 mjeseci
E Lewis Hulu has Living Single.
E Lewis
E Lewis Prije 2 mjeseci
110 put me down! LHH
Lexus Bradley
Lexus Bradley Prije 2 mjeseci
The game is slept on it was hilarious 😂 but it did fall off when Derwin left
KIA TRU
KIA TRU Prije 2 mjeseci
Lexus Bradley facts
deonmontrell
deonmontrell Prije 2 mjeseci
Jamie Foxx show was a good one
Sho Time
Sho Time Prije 2 mjeseci
Madlock
Josh H
Josh H Prije 2 mjeseci
I'm with Wayne on his Moesha opinion.
Simone Chapman
Simone Chapman Prije 2 mjeseci
Night Court is still on, on Laff TV I'm watching it now!🤔😅🤭
Jesús Sensei
Jesús Sensei Prije 2 mjeseci
I only came here to see how many ppl say the show better without Kev😂😂
Bridge Bounty
Bridge Bounty Prije 2 mjeseci
😂😂😂😂 these guys ALWAYS hold their own. u gotta remember, these guys help kev with material..so of course they’d be funny
K Parker
K Parker Prije 2 mjeseci
Is he no longer a part of the show? Or just not on this episode?
Katero L
Katero L Prije 2 mjeseci
You dnt like mo to da E to da? 🤣🤣🤣🤣 lmfao bro na'im is climbin the ranks i might have to put him 2nd behind Harry as the funniest
Katero L
Katero L Prije 2 mjeseci
@Marissa Cummings lmao nobody wanna own that number 2 spot after Harry its a toss up. Na'im stupid tho 🤣
Marissa Cummings
Marissa Cummings Prije 2 mjeseci
Lol yeah! right???!??! Harry my #1 too. Na'im made me laugh today.
Dandre Harrison
Dandre Harrison Prije 2 mjeseci
The show definitely flows a lil better without Kevin.😂 na Kev good it’s jus always good to see y’all.
Limelight Customs
Limelight Customs Prije 2 mjeseci
Wow watched the whole thing and didn’t even notice Kev wasn’t there
Tyrone Chandler
Tyrone Chandler Prije 2 mjeseci
Bring back Real Husbands of Hollywood!!!! Lol
Jack Leone
Jack Leone Prije 2 mjeseci
It's on the Peacock for free
q frazier
q frazier Prije 2 mjeseci
BET is black invented not Black owned
q frazier
q frazier Prije 2 mjeseci
Fahad Alghamdi no one said all whites are racists but the system definitely is. Your argument has to be one of the dumbest ever
q frazier
q frazier Prije 2 mjeseci
Fahad Alghamdi white people have always found a way to make money off of the black community. They didn’t make the channel they saw the potential for income and influence and decided to buy it. The same way that rap,blues , r&b etc. were all created by black people but whites own the labels. White people have no problem making money off black people the issues come in when you start talking about ownership,equity, mutual respect etc
Fahad Alghamdi
Fahad Alghamdi Prije 2 mjeseci
Owned by a white lady, which means whites are not racists. I bet no black lady nor black guy would make a channel for white ppl
Puba Da Gr8
Puba Da Gr8 Prije 2 mjeseci
Y'all wild for this one lol
Kevin Gaut
Kevin Gaut Prije 2 mjeseci
Bring back Welcome Back Kotter
Gurkirat singh
Gurkirat singh Prije 2 mjeseci
Hello Kevin
Wild Boy
Wild Boy Prije 2 mjeseci
Yeah Kevin going def see this comment 😂
ZEREEUSLY
ZEREEUSLY Prije 2 mjeseci
Netflix is just an attachment to the media... All an agenda and motive based load of b.
Edward Sanchez Productions
Edward Sanchez Productions Prije 2 mjeseci
Mo to the E to the
Rachel Cantu
Rachel Cantu Prije 2 mjeseci
The 6th comment yeet
Hussein
Hussein Prije 2 mjeseci
First
Kustomconcealment
Kustomconcealment Prije 2 mjeseci
So true
Tavis Anderson
Tavis Anderson Prije 2 mjeseci
So like anyone else tryna just vibe for the rest of the day. I mean like watch HRpost and play some type of game at the samd time.
Yamilak Hailemariam
Yamilak Hailemariam Prije 2 mjeseci
I am 3rd
China Bill
China Bill Prije 2 mjeseci
To the beautiful you that’s reading this. You are smart and likable, stay happy and healthy during this pandemic. Bless you I am from China, my dream is to reach 10k, I been struggling to get there.
Tonia T
Tonia T Prije 2 mjeseci
How’d u know? Thank u🥰. God bless u 2🤗
Simone Chapman
Simone Chapman Prije 2 mjeseci
👌🏽 💗
KevinTooturnt Reacts
KevinTooturnt Reacts Prije 2 mjeseci
I hope the 1% that reads this will follow their dreams and never give up. My dream is to become a successful HRpostr .
Darius Does It
Darius Does It Prije 2 mjeseci
Where you from? I'm starting HRpost too. I got older videos up but I'm rebranding now
mook Williams
mook Williams Prije 2 mjeseci
Shut up
Ralph Louis
Ralph Louis Prije 2 mjeseci
Umm I’m almost to 800 subs let’s fucking goooooo
꧁AT7 YT꧂
꧁AT7 YT꧂ Prije 2 mjeseci
ayo!
Khloé Kardashian Plays ‘5 Second Rule’
4:05
TheEllenShow
Pregleda 355 tis.
LENA COLAK - MAJKO (OFFICIAL VIDEO)
3:35
Two Louder TV
Pregleda 993 tis.
TAMARA MILUTINOVIC - 15 do 2 - (Official video 2020)
3:36
Khloé Kardashian Plays ‘5 Second Rule’
4:05
TheEllenShow
Pregleda 355 tis.
LENA COLAK - MAJKO (OFFICIAL VIDEO)
3:35
Two Louder TV
Pregleda 993 tis.
TAMARA MILUTINOVIC - 15 do 2 - (Official video 2020)
3:36
Every White Friend Ever
5:21
Smosh
Pregleda 610 tis.
Jimmy Kimmel on Trump and Biden’s Final Debate
16:56
Jimmy Kimmel Live
Pregleda 3 mil.
The Ultimate "Brother Bear" Recap Cartoon
3:40
Cas van de Pol
Pregleda 3,8 mil.
Madame Vivelda - SNL
5:44
Saturday Night Live
Pregleda 3,2 mil.